Nechce se vám cvičit?! Máme 20 tipů proti lenosti!

Přejít na diskuzi
Kolikrát už jste si říkala, že začnete cvičit? A dodržela jste to? A vydržela? Kdepak, není čas. Jste unavená. Ale to je jen vaše vnitřní představa, ve skutečnosti pochyb chcete a hlavně moc a moc potřebujete!

 

Zkuste to

Abyste našla sport, který vám bude vyhovovat, nejlepší bude ho vyzkoušet.

Třeba se zbytečně bojíte nebo si nevěříte. Já jsem vzala surfové prkno poprvé do ruky prostě proto, že mi při pracovní účasti na surfařských závodech nabídli lekci zdarma.

Nikdy by mě nenapadlo, že mě to bude bavit (a že mi to půjde!).

Mějte cíl

Ale konkrétní. Chcete zhubnout o pět kilo, zúžit pas o deset centimetrů nebo vyrýsovat svaly na rukou? Zapište si svůj plán a sledujte pečlivě výsledky. Když uvidíte, že se vám daří, bude vás to motivovat.

Dobrovolně na sebe upleťte bič a svěřte se se svým záměrem kamarádce, rodině nebo ho rovnou vyvěste na zeď na Facebooku. Pak už se nebudete chtít shodit tím, že to vzdáte.

Buďte realistická

Nečekejte, že z vás bude maratonec za měsíc. Začněte nejdřív klusat kolem domu, a až budete unavená, tak se přestaňte mučit. Ale zítra běžte zase. Časem se budete zlepšovat.

Dáte-li si na začátku příliš náročný cíl a poznáte, že se vám nedaří ho splnit, prostě ho změňte na nějaký schůdnější (až ho dosáhnete, nastavte si laťku výš). Nejde přece o medaile, ale o dobrý pocit.

Načasujte si to

Špatný timing může zhatit i dobré úmysly. Ráno je nejlepší doba na aktivity, při kterých vydáte velkou sílu, to je třeba spinning. Jestli se naopak při cvičení chcete zrelaxovat, vyhraďte si odpoledne čas na jógu nebo pilates. Pokud necháte cvičení až na večer, nabudí vás.

Nenuďte se

Nejúčinnější a nejjednodušší cesta, jak se vyhnout rutině, je vrhnout se do aktivit, ke kterým se nemusíte nutit. Domluvte se na něčem společně s partou, sport pak bude sloužit jako záminka vídat se aspoň jednou týdně.

Pokračujte na další stránku!

 

Jaký je váš názor?